sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Koukussa. Raikkaaseen ilmaan.


Ystävät,

Kuinka paljon lenkkeilyintoani onkaan syönyt pelko liukastumisesta, pahasta kaatumisesta.
Muistan viiltävästi sen hetken, kun muutama vuosi sitten liukastuin reippaillessani talvipäivänä, kauniissa säässä ja rikoin käteni. Se TEKI kipeää.
Ja paraneminen kesti yllättävän kauan joten sellainen ei ole kovin toivottavaa kenellekään.

Lopultakin, minäkin hömelö, ymmärsin hankkia asialliset tossut talviolosuhteisiin.
Olin kyllä tietoinen, että nastallisia tossuja on kaupan, mutta.... No en mä edes tiedä miksi en ole näitä aiemmin ostanut.

Nämä tulivat kohdalle viime keväänä kun olimme kaupungilla humppailemassa ja itseasiassa Mies tokaisi että osta nyt tuosta itsellesi turvalliset kengät. Lienee aina minusta huolissaan, olen kaatunut myös kerran kylppärissä jne....
Joo, ostin nämä sitten ja unohdin kaappiin.


Löysin nämä purppuran väriset tossut hiljattain kaapin perukoilta ja tulin niin iloiseksi ! Juuri kun liukkaat kelit olivat taas täällä ja mun ulkoiluintoni meinasi vähän laantua tuon kaatumispelon vuoksi.


Merkki on mikä lie, mutta tossut istuvat jalkaan erittäin hyvin ja piikit pitävät.
Se riittää mulle.

Ja se raikas ilma, se on ihan parasta. 
Nautitaan.


-Minsku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti