lauantai 30. elokuuta 2014

by Malene Birger


Oon jo kauan ihaillut muistakin blogeista tuttuja Malene Birgerin huiveja.
Nyt osui sattumalta nettikaupasta silmiini sellainen kuosi, joka heti tuntui omalta.
Ja alennustakin tuli loppusummasta...
Tilaukseen siis!

Olen varsinainen vilukissa ja lähdenpä sitten mihin tahansa tilaisuuteen, mun on aina varmistettava, etten palele... Spagettiolkaimisen iltapuvun alla mulla saattaa olla villasilkkiset aluspöksyt ja jokatapauksessa minkinkarvashaali olkapäille heitettäväksi... Joo, en oikeesti tykkää turkisten käytöstä, mutta tuo on niiiin lämmin, ja joskus mukavuudenhalu menee periaatteiden edelle, ainakin silloin, jos vaihtoehtona on paleleminen...

Torkkupeittoja mulla on kotona joka sohvalla, aina valmiina kiedottavaksi ympärille.


Mutta se MB:n huivi... Täydellinen!
100% villaa, lämmin, mutta kuitenkin unelmankevyt ja silkkisen pehmeä... 
Jos olinkin kehuja kuullut, niin en kuitenkaan uskonut, että tää NÄIN ihana on!


Tykkään!

Salli





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti